عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-18, 07:55 AM   #2
fishtic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية fishtic
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: The Forbiden Kingdom
المشاركات: 1,344
معدل تقييم المستوى: 59
fishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى fishtic
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

الفرات اصدارين والريتاي اصدارين
اصدارين الفرات مفيش فرق بينهم غير شكل المقابض
اما الريتاي ف الفرق بين الاصدارين كبير جدا

حدد حضرتك عاوز تقارن بين مين ومين بالظبط
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌
لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
fishtic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس