عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-18, 01:39 PM   #1
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic مشاهدة المشاركة
الفرات اصدارين والريتاي اصدارين
اصدارين الفرات مفيش فرق بينهم غير شكل المقابض
اما الريتاي ف الفرق بين الاصدارين كبير جدا

حدد حضرتك عاوز تقارن بين مين ومين بالظبط
اكيد هتكون المقارنة بين الفرات مجنم الجديد والريتاى الجديد لانهم هما المتاحين فى الشراء
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس