رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
لو دى اول طبنجه صوت هتجيبها .هات الفيرات ماجنوم . لانها هتديك احساس تانى خالص
و لو عندك صوت قبل كده .هات الريتاى بارون .و كلها وجهات نظر في الاخر
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|