12-07-19, 12:51 AM
|
#7
|
|
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady
لو دى اول طبنجه صوت هتجيبها .هات الفيرات ماجنوم . لانها هتديك احساس تانى خالص
و لو عندك صوت قبل كده .هات الريتاى بارون .و كلها وجهات نظر في الاخر
|
ايه وجهة نظرك فى كيدا ؟؟
|
|
|