عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-19, 12:52 AM   #5
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h مشاهدة المشاركة
هات الفرات مجنم وانت مغمض

ازيك يا هيما اخبارك ايه .. رجاء منك ومن كل عضو يقول ليه اختار سلاح دون الاخر يعنى مثلا ذكر موقف ذكر العيوب والمميزات ... ولك جزيل الشكر
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس