12-07-19, 12:52 AM
|
#7
|
|
مشرف عام سابق
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
|
رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema777h
هات الفرات مجنم وانت مغمض
|
ازيك يا هيما اخبارك ايه .. رجاء منك ومن كل عضو يقول ليه اختار سلاح دون الاخر يعنى مثلا ذكر موقف ذكر العيوب والمميزات ... ولك جزيل الشكر
|
|
|