عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-19, 03:57 AM   #9
khaled.salah
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 6
khaled.salah مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

هى فعلا اول طبنجو صوت هجيبها بس بردو متردد بين الريتاى و الفيرات مش عارف اعمل اه
هو ايه اللى صوتو اعلى فيهم الفيرات ولا الريتاى بارون ؟
khaled.salah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس