عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-19, 05:42 PM   #1
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم

هات اليعجبك شكله و ريح دماغك كله زى بعده و لو حتضرب بلى فمش حتضرب بلى اكبر من نمره ٢ فجميع الاحوال عشان هيه الافضل فالاختراق،تحياتى.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس