الموضوع
:
خرطوش
عرض مشاركة واحدة
12-07-24, 01:43 AM
#
20
telefighter
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 532
معدل تقييم المستوى:
8
رد: خرطوش
رده الفعل بتاعه الخرطوش غبيه جدا .......وياما ناس اتبهدلت منه ........بصراحه انا مش بعتبره سلاح انا بعتبره ايذاء للنفس ........ على المدى الطويل هههههههه
بالمناسبه اللى بيضرب بالخرطوش ..يمسك . ايد واحده ولا ايييدين !!!!!!!
telefighter
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى telefighter
البحث عن كل مشاركات telefighter