الموضوع: خرطوش
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-24, 01:43 AM   #20
telefighter
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 532
معدل تقييم المستوى: 8
telefighter في بداية الطريقtelefighter في بداية الطريقtelefighter في بداية الطريقtelefighter في بداية الطريق
افتراضي رد: خرطوش

رده الفعل بتاعه الخرطوش غبيه جدا .......وياما ناس اتبهدلت منه ........بصراحه انا مش بعتبره سلاح انا بعتبره ايذاء للنفس ........ على المدى الطويل هههههههه
بالمناسبه اللى بيضرب بالخرطوش ..يمسك . ايد واحده ولا ايييدين !!!!!!!
telefighter غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس