الموضوع
:
مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
عرض مشاركة واحدة
12-07-25, 02:07 AM
#
5
big man
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى:
64
رد: مشكلة كبيرة في البندقية ارجووووكم عايز حل ضروري جدا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِahmedalaa2007
قصده الزناد يعني
مشكور بس للاسف دورت مفيش
طيب هو ممكن ابرد الحتة الي بتلقط التعميرة؟؟؟
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى big man
البحث عن كل مشاركات big man