عضو جديد
السلام عليكم
أنا محمد عضو جديد في المنتدى هنا.
من فترة كدة كنت شفت فيديوهات لرياضة الرماية و بالتحديد فيديوهات نهائي ال 10 متر و 50 متر بندقية ضغط الهواء في أولمياد بكين 2008 و من ساعاتها و أنا معجب بالرياضة دي جدا و نفسي ألعبها.
في حد يقدر يفيدني أمارس الرياضة دي فين أو يكون عارف مدرب أو أي وسيلة أمارس بيها الرياضة دي بس مش مع نفسي أنا عاوز أتمرن و ألعب بطولات و هكذا ده لو أمكن, و بشكل عام عاوز أي معلومات عن الرياضة دي.
|