رد: عضو جديد
أنا دخلت على الرابط بس مفهمتش أوي بصراحة أنا فهمت موضوع العضو العامل ده بس مش فاهم ايه النوع التاني من العضوية فياريت حضرتك توضحلي.
و بعدين أنا ملاحظ أنهم مبيسمحوش لغير الأعضاء بممارسة أي نشاط كمان فهمت أنهم مبيقبلوش غير عدد معين من الأعضاء.
و سؤال تاني بعد أذن حضرتك في أندية تانية غير نادي الصيد و لا هو الصيد بس ؟؟؟!!
|