رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع
بسم الله الرحمن الرحيم
على ما أعتقد ان دى طبنجه أيكول سافا ماجنوم
الطبنجه دى عيار 9 ملى والفتح سهل جدا بس المشكله
ان أستاذ احمد مازنجر مش بقى يشتغل والطبات الى برا
قصيره مش واصله لحد بيت النار فبتالى بيسبب أعوجاج
فى الماسوره وكمان استاذ احمد بيفتحوا بنضافه شويا
وممكن الطبه تسيح وتحتاج تفور من الاخر حرام تلعب فيها
|