عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-25, 11:50 PM   #6
khawagah
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى: 0
khawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى khawagah
افتراضي رد: لــــلــــبـــــــــــــيـــع

بسم الله الرحمن الرحيم
على ما أعتقد ان دى طبنجه أيكول سافا ماجنوم
الطبنجه دى عيار 9 ملى والفتح سهل جدا بس المشكله
ان أستاذ احمد مازنجر مش بقى يشتغل والطبات الى برا
قصيره مش واصله لحد بيت النار فبتالى بيسبب أعوجاج
فى الماسوره وكمان استاذ احمد بيفتحوا بنضافه شويا
وممكن الطبه تسيح وتحتاج تفور من الاخر حرام تلعب فيها
khawagah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس