الموضوع: سؤال مهم جداً
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-27, 05:54 PM   #6
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

 
الصورة الرمزية M.SHADY
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,473
معدل تقييم المستوى: 231
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY
افتراضي رد: سؤال مهم جداً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essnawy مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
بص يا استاذنا
انت بتحاول تقارن بين حاجتين من الصعب جدا انك تديهم ترتيب
هقولك ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الفيرات ماجنوم ( شكل مرعب و تقليدى يدى ايحاء بانه حى + حجم كبير معقول + صوت رعدددددد بجد + يمشى صوت وبلى ميقولش لا و بكفائة + موجود و بكثرة +سعره فى المتناول + مسدس منطقى )
الريتاى ايجل ( شكله كتصميم جديد على الناس يخلى الواحد لما يشوفوا معاك يسألك ده صوت ولا حى ولو بتستخدمه قدام بلطجى و لا حاجة مش هيبقى منطقى لان الناس فى مصر مابتتعودش على الجديد بسرعة +حجمه كبير جدا +صوت رعدددددد بجد +يمشى صوت وبلى كويس جدا + موجود +سعره غالى مقارنة بالفيرات + مسدس تشيله لاقتناء )
من الاخر المسدسين تحفه واى واحد فيهم هيسد و زياده حبتين والكلان اللى انا قولته ده راى الخاص بى والزتونة بتاعة الموضوع من الاخر لو هتشترى اشترى الايكول فيرات ماجنوم و اتوكل على الله المسدس ده من الاخر و ما تترددش على فكره انا عامل زيك كده قبل ما اعمل حاجه اعد اساى عليها كتير بس صدقنى من الاخر عاوز تشترى مسدس هات الفيرات و ماتندمش و السلام ختام
الله ينور عليك . بصراحه اجابه نموذجيه فعلا
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
M.SHADY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس