الموضوع: استفسار
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-28, 02:08 AM   #3
marwan
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية marwan
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندريه , جده
المشاركات: 593
معدل تقييم المستوى: 8
marwan مستواه غير معروفmarwan مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى marwan
افتراضي Re: استفسار

الاسكوبات احجام في العدسه الي انت بتشوف منها بتبقي كبيره و ديه بتبي اوضح في الرؤيه و الشعار المدرج بيئثر في السعر هو انا مش خبير انشاء الله الاعضاء يفيدوك
marwan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس