الموضوع
:
استفسار
عرض مشاركة واحدة
12-07-28, 02:08 AM
#
3
marwan
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندريه , جده
المشاركات: 593
معدل تقييم المستوى:
8
Re: استفسار
الاسكوبات احجام في العدسه الي انت بتشوف منها بتبقي كبيره و ديه بتبي اوضح في الرؤيه و الشعار المدرج بيئثر في السعر هو انا مش خبير انشاء الله الاعضاء يفيدوك
marwan
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى marwan
زيارة موقع marwan المفضل
البحث عن كل مشاركات marwan