رد: ايه الي حصل في مصر
و بعدين يا باشا هى دى بلدنا مصر .اللى قمنا بالثوره علشانها . واللى بيغلى فيها مش بيرخص تانى .والا بقى كانت الشقق رخصت و العربيات و الاكل و الهدوم . انا مش عايز احبطك . بس انسى يا باشا
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|