اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010
عرفت السياحه اتضربت ليه يا باشا
من ام الفكاكه بتاعه الشعب
ههههههههههههههههههههههه
فين التقييم يا عم مش ضحكت
|
شوفت بقة السياحة اضربت لييييييييييييية
ويا عم كفاية تقييم انت عدتنى بكتير هههههههههههههههههههههههه
احلى تقييم يا حمادة