الموضوع
:
احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
عرض مشاركة واحدة
12-07-30, 12:41 AM
#
5
سندباد زمانى
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 869
معدل تقييم المستوى:
49
رد: احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
الف مبروك يا باشمهندس وعقبال انشاء الله ادعيلو بقى
__________________
لـســتُ مخلوقـــاً لأعجـــبّ النــــــاااس !! المُهـــِــم رِضـــا الرحـــمـ‘ــن ، ، والباقـــــي [مــَـع نَفســــــــه].
سندباد زمانى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى سندباد زمانى
البحث عن كل مشاركات سندباد زمانى