عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-30, 12:41 AM   #5
سندباد زمانى
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 869
معدل تقييم المستوى: 49
سندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر به
افتراضي رد: احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس

الف مبروك يا باشمهندس وعقبال انشاء الله ادعيلو بقى
__________________
لـســتُ مخلوقـــاً لأعجـــبّ النــــــاااس !! المُهـــِــم رِضـــا الرحـــمـ‘ــن ، ، والباقـــــي [مــَـع نَفســــــــه].
سندباد زمانى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس