اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79
السلام عليكم ، انا الى عايظنى اكتر من الكلب اسف فى اللفظ الحمار الى بيصور مش يخش يلحق الراجل لأ واقف يصور زى الاهبل والكلب عمال ياكل فى الراجل .
فعلا مفيش زى جدعنه المصريين
|
اه والله دا اكتر من واحد واقفين يتفرجوا وفى الاخر قتلو الكلب يعنى مافيش واحد عارف يدخل يضرب الكلب باى حاجة ويخلص الراجل لازم يقتلوه يعنى