الموضوع
:
احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
عرض مشاركة واحدة
12-07-30, 02:18 AM
#
13
_SAIKO_
عضو متألق
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: الاسماعيلية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى:
64
رد: احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller
الف الف مبروك بس يارب متنساناش بس
وعقبال يارب الجواز
الله يبارك فيك و ان شاءالله نفرح بيك يااااارب .. ربنا ماينساش حد .. و ان شاء الله نباركلك
__________________
لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين
_SAIKO_
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى _SAIKO_
زيارة موقع _SAIKO_ المفضل
البحث عن كل مشاركات _SAIKO_