الموضوع
:
احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
عرض مشاركة واحدة
12-07-30, 02:20 AM
#
11
_SAIKO_
عضو متألق
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: الاسماعيلية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى:
64
رد: احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سندباد زمانى
الف مبروك يا باشمهندس وعقبال انشاء الله ادعيلو بقى
الله يبارك يارب و يارب تتخرج انت كمان علي خير و نفرح بيك يااارب
__________________
لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين
_SAIKO_
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى _SAIKO_
زيارة موقع _SAIKO_ المفضل
البحث عن كل مشاركات _SAIKO_