الموضوع
:
احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
عرض مشاركة واحدة
12-08-01, 04:41 AM
#
27
_SAIKO_
عضو متألق
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: الاسماعيلية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى:
64
رد: احم احم . انا نجحت يا جدعاااااااااااان و بقيت مهندس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد.الرحمن
ألف ألف مبرووووووووووووك
انت جامعة ايه ياباشا وقسم ايه ؟
الله يبارك فيك يارب انا جامعة حلوان قسم ميكانيكا
هههههههه عندك شغل ليا ؟
جزيت خيرا تسلم عالمرور
__________________
لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين
_SAIKO_
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى _SAIKO_
زيارة موقع _SAIKO_ المفضل
البحث عن كل مشاركات _SAIKO_