الموضوع
:
كام سؤال لاخوكم المبتدئ كل سنه وانتم طيبين فى مسدس الصوت
عرض مشاركة واحدة
12-08-04, 03:27 PM
#
7
deeb_no_comment
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 365
معدل تقييم المستوى:
8
رد: كام سؤال لاخوكم المبتدئ كل سنه وانتم طيبين فى مسدس الصوت
يا باشا انت كدة محتاج شرح لعالم السلاح :d ومسدسات رش كمان
بس انا حقولك على طريقة كويسة حاول تقرأ كثير من مواضيع المنتدى و تشوف الاسئلة و اجابتها
واحدة واحدة حتفهم
deeb_no_comment
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى deeb_no_comment
البحث عن كل مشاركات deeb_no_comment