الموضوع
:
سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
12-08-07, 07:02 PM
#
12
Griffin
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 290
معدل تقييم المستوى:
0
رد: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
اه لو الرش بيجي واحده فوق و واحده تحت
ده عيب جلب ((غيرهم))
__________________
"ليس القوي من يهزم عدوه أنما القوي هو من يربحه"
Griffin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Griffin
البحث عن كل مشاركات Griffin