الموضوع
:
سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
12-08-07, 07:53 PM
#
15
Griffin
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 290
معدل تقييم المستوى:
0
رد: Re: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto
معني كدة مثلا لو انا ظابط السكوب علي زووم 4 و خليته 9 معني كدة انه هيبقي مش مظبوط علي السنتر ؟؟
او مكان التجميع هيتغير ؟؟
طبعا لازم هيتغير ديه قوانين الفزياء زي قانون الجاذبيه كده
__________________
"ليس القوي من يهزم عدوه أنما القوي هو من يربحه"
Griffin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Griffin
البحث عن كل مشاركات Griffin