عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-07, 07:53 PM   #15
Griffin
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Griffin
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 290
معدل تقييم المستوى: 0
Griffin غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهGriffin غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
افتراضي رد: Re: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto مشاهدة المشاركة
معني كدة مثلا لو انا ظابط السكوب علي زووم 4 و خليته 9 معني كدة انه هيبقي مش مظبوط علي السنتر ؟؟
او مكان التجميع هيتغير ؟؟
طبعا لازم هيتغير ديه قوانين الفزياء زي قانون الجاذبيه كده
__________________
"ليس القوي من يهزم عدوه أنما القوي هو من يربحه"
Griffin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس