الموضوع
:
سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
12-08-07, 08:01 PM
#
16
Bebeto
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى:
46
Re: رد: Re: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin
طبعا لازم هيتغير ديه قوانين الفزياء زي قانون الجاذبيه كده
يعني بعد كدة بعد ما اظبط السكوب علي زووم معين مغيرهوش اثناء الصيد عشان هيخلف يعني اتعامل معاه علي انه زووم ثابت مش من 3-9
Bebeto
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Bebeto
زيارة موقع Bebeto المفضل
البحث عن كل مشاركات Bebeto