عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-07, 08:01 PM   #16
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: Re: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة griffin مشاهدة المشاركة
طبعا لازم هيتغير ديه قوانين الفزياء زي قانون الجاذبيه كده
يعني بعد كدة بعد ما اظبط السكوب علي زووم معين مغيرهوش اثناء الصيد عشان هيخلف يعني اتعامل معاه علي انه زووم ثابت مش من 3-9
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس