12-08-07, 08:04 PM
|
#17
|
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: portsaid
المشاركات: 247
معدل تقييم المستوى: 14
|
رد: Re: رد: Re: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto
يعني بعد كدة بعد ما اظبط السكوب علي زووم معين مغيرهوش اثناء الصيد عشان هيخلف يعني اتعامل معاه علي انه زووم ثابت مش من 3-9
|
فعلا كلام مش منطقي
|
|
|