عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-07, 08:04 PM   #17
sniperff
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: portsaid
المشاركات: 247
معدل تقييم المستوى: 14
sniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: Re: رد: Re: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto مشاهدة المشاركة
يعني بعد كدة بعد ما اظبط السكوب علي زووم معين مغيرهوش اثناء الصيد عشان هيخلف يعني اتعامل معاه علي انه زووم ثابت مش من 3-9
فعلا كلام مش منطقي
sniperff غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس