الموضوع
:
سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
12-08-07, 08:33 PM
#
19
Griffin
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 290
معدل تقييم المستوى:
0
رد: Re: رد: Re: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperff
فعلا كلام مش منطقي
متاخدش كلامي على أنه صح لأ أعتبرني مجنون و جرب و شوف الكلام ألي بيقوله المجنون ده صح ولا لأ
أنا ما أقصدش أي أساءة
__________________
"ليس القوي من يهزم عدوه أنما القوي هو من يربحه"
Griffin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Griffin
البحث عن كل مشاركات Griffin