رد: سؤال ارجو من الناس المجربة يجاوبوني؟؟؟
ملحوظه كلامي صح في حاله أنك بتضرب على مسافه أقل أو أكتر من المسافه ألي أنت مصفر عندها
بس لو نفس مسافه التصفير يبقى مكان الرش مش هيفرق مع التكبير
الموضوع صعب و كبيير و معقد و أنا شكلي فتحت على نفسي فتحه كبييييره
مانا كنت ساكت
__________________
"ليس القوي من يهزم عدوه أنما القوي هو من يربحه"
|