رد: سينا واسرائيل
يا جماعه هو الواد ده ماله حتي لو كلامك صح و ده طبعا غلط احنا متربيين علي ان اسرائيل دول اعدائنا انت ازاي بقي بتقول علي نفسك مصري او حتي عرب حتي لو العرب ضايع حقهم بسبب السلطه او اي شيء فبرضو انا مصري عربي بلدي فوق الجميع و اعدائي هم اسرائيل زي ما انت بتقول ان الجماعات الجهاديه بتقتل الاطفال و الابرياء طب ما اسرائيل عملت اكثر من ده بكتير و له انت مبتعرفش الا الليهم و العليكم لا يا جدع حرام عليك
بص انا عارف ايه الفيك انت حاسس بضياع حقق او انك مش عارف تتاقلم مع الواقع فلجئت للافلام و البرامج البتقربك من الغرب لحد ما كرهت بلدك و اتفاخرت باسرائيل او انك زي ما الكل فكرك في المنتدي جسوس شاذ مخنس من الاخر نصيحه مني اطلع من المنتدي ده و متخشوش تاني احسنلك
|