عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-18, 12:53 AM   #2
ibiza
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9
ibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريق
افتراضي Re: عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد

ودة رابط لمنتدي في امريكا وكان واحد حاطط الموضوع من فيرجينا في الولايات المتحدة الامريكية في شهر 2 اللي فات من سنة 2012 يعني موضوع جديد بيتكلم مع اصحابة انه راح متجر اسلحة وراح التاجر طلعله مسدس حلوان واشتراه بسعر 180 دولار والكوميدي فالموضوع ان التاجر ضحك عليه وقاله دية البيرتا الجديدة لكن المشتري اللي حاطط الموضوع فالمنتدي كان عارف انها مش البريتا




http://www.surplusrifleforum.com/vie...?f=55&t=120438
ibiza غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس