12-08-18, 12:59 AM
|
#4
|
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9
|
Re: رد: عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser
وخلى بالك ان دا كمان فرز احسن بكتير من اللى موجود فى مصر
|
كلامك مظبوط اكيد طبعآ بس الغريبة ليه بيعملو في مصر معانا كدة والاسعار دية ليه يعني وله مصر تبيعه لامريكا بسعر رخيص وتتمنظر بالظبط الموقف دة بيفكرني بواحد مش معاه غير عشرة جنية وقابل اصحابه فالشارع وراح عزمهم علي ساقع مع ان بيته مش لاقي يتعشي ههههه
|
|
|