عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-18, 12:59 AM   #4
ibiza
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9
ibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريق
افتراضي Re: رد: عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed yasser مشاهدة المشاركة
وخلى بالك ان دا كمان فرز احسن بكتير من اللى موجود فى مصر
كلامك مظبوط اكيد طبعآ بس الغريبة ليه بيعملو في مصر معانا كدة والاسعار دية ليه يعني وله مصر تبيعه لامريكا بسعر رخيص وتتمنظر بالظبط الموقف دة بيفكرني بواحد مش معاه غير عشرة جنية وقابل اصحابه فالشارع وراح عزمهم علي ساقع مع ان بيته مش لاقي يتعشي ههههه
ibiza غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس