رد: عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد
الامل فى ربنا كيبر
احنى فى مصر و اشك ان الحال هيكون احسن لان كل ماده والحال بيسوء مش بيتحسن
لما نشوف السلع المصريه بتتباع فى دول اخرى ارخص مابتتباع فى مصر بده اسمه كلام ولاه فى شيء من العدل
على العموم ربنا يصلح الخال مش هكلم كتير
__________________
اللهم اكفنى شر نفسى
|