عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-18, 02:05 AM   #7
mohamedatia
صياد قديم
 
الصورة الرمزية mohamedatia
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 2,627
معدل تقييم المستوى: 36
mohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدىmohamedatia من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد

الامل فى ربنا كيبر
احنى فى مصر و اشك ان الحال هيكون احسن لان كل ماده والحال بيسوء مش بيتحسن
لما نشوف السلع المصريه بتتباع فى دول اخرى ارخص مابتتباع فى مصر بده اسمه كلام ولاه فى شيء من العدل
على العموم ربنا يصلح الخال مش هكلم كتير
__________________
اللهم اكفنى شر نفسى
mohamedatia غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس