عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-18, 02:18 AM   #1
ibiza
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9
ibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريقibiza في بداية الطريق
افتراضي Re: عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد

علي فكرة امريكا ولا واقفه التصدير ولا حاجة ودية شكلها اشاعات عشان نشتري الحلوان ب35000جنيها
ibiza غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس