الموضوع
:
عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد
عرض مشاركة واحدة
12-08-18, 02:18 AM
#
9
ibiza
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى:
9
Re: عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد
علي فكرة امريكا ولا واقفه التصدير ولا حاجة ودية شكلها اشاعات عشان نشتري الحلوان ب35000جنيها
ibiza
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ibiza
البحث عن كل مشاركات ibiza