عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-18, 04:17 AM   #10
جلوك
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المدينه: امبابة
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7
جلوك مستواه غير معروفجلوك مستواه غير معروف
افتراضي رد: Re: رد: عارفين الحلوان الحي في امريكا بكام ادخل وشوف واتعقد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibiza مشاهدة المشاركة
كلامك مظبوط اكيد طبعآ بس الغريبة ليه بيعملو في مصر معانا كدة والاسعار دية ليه يعني وله مصر تبيعه لامريكا بسعر رخيص وتتمنظر بالظبط الموقف دة بيفكرني بواحد مش معاه غير عشرة جنية وقابل اصحابه فالشارع وراح عزمهم علي ساقع مع ان بيته مش لاقي يتعشي ههههه
طبعا واللى بعض الناس متعرفهوش ان فى خط تصنيع من المصنع الحربى اللى بيصنعوة بيصدرو للدول الاوربية وبتبقى بجودة احسن بكتير جدا
__________________
عشرة تمنع عشر
سورة الفاتحة...... تمنع غضب الله
سورة يس ......... تمنع عطش يومالقيامة
سورة الدخان ......تمنع اهوال يوم القيامة
سورة الواقعة........تمنع الفقر
سورة الملك.........تمنع عزاب القبر
سورة الكوثر .........تمنع الخصومة
سورة الكافرون.......تمنع الكفر يوم القيامة
سورة الاخلاص ......تمنع النفاق
سورة الفلق........تمنع الحسد
سورة الناس ...... تمنع الوسواس

ارسلها الى عشرة من اصحابك وستتسائل عليها يوم القيامة
جلوك غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس