عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-18, 08:35 PM   #34
goodzila
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية goodzila
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: المحله الكبره
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8
goodzila مستواه غير معروف
افتراضي رد: مصنع الحلوان والمأساة الكبري

اولا كل سنه وحضرتك طيب يا استاذ هشام والاسره الكريمه بخير باذن الله بالنسبه للعيار هوه فعلا مش متوفر بكثره بس موجود مش منعدم تماما وبالنسبه لموضوع الطلق بيبقا علي حسب استخدامك للسلاح لو هتستخدمه للرمايه يبقا حتاج طلق كتير في الحاله ديه يبقا الافضل انك تجيب حاجه 9 ملي اما لو حتستخدمه للحمايه فقط انا اعرف ناس بتعد بالسنه مبتستهلكش علبه طلق صغيره الي هيا 25 طلقه فا بالطريقه ديه مش هتفرق معاك توفر العيار من عدمه لانك ممكن تخلي الي هيجبهولك يجبلك 200 طلقه مثلا دول هيعدوا معاك فتره طويله جدا وفي ناس هنا في المنتدي بتوفر اي كميه من الطلقات شرط وجود تصريح بيهم بس الطبنجه التوكاروف الصراحه انا بحترمها جدا كفايه انك هيبقا معاك طبنجه مصنفه علي انها طبنجه حربيه وربنا يوفقك لما فيه الخير انشاء الله
goodzila غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس