شكر خاص لابو سيف
انا عملت موضوع عن البروني 96 سبية الكولت الحي وناس كتير قالولي مش هتلاقية .حتي الفوكس ابو سيف قاللي صعب بس هجيبهولك .
وفعلا الفوكس جاب البروني وانا استخدمتة ووالله مش علشان ابو سيف خالص .المسدس تحفة بجد وشغال تمام انا ضربت 3 طلقات كانو تمام التمام .........والمسدس ممكن يتقلب 9 مم وممكن يتفتح بسهولة جدااااااااااااااااااااااا وايطالي من بلدة .
ودي صورة ...................... ابو سيف حقق احلام ناس كتير للي بيحبو الكولت 1911
__________________
Live for nothing or die for something
the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
|