عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-23, 03:10 AM   #23
hemi afifi
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية hemi afifi
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 318
معدل تقييم المستوى: 7
hemi afifi مستواه غير معروف
افتراضي رد: هل حد استخدم السلاح فعلا في غرض الدفاع مش في الأفراح

انا استخدمته مره بعد الثوره بحاجه بسيطه و كانت مشاده بين اخويا و شوية صيع مكانتش سرقه بس كانت زي فرض سيطره و استعراض قوه و كانت طلقه صوت من بيريتا و يومها انا كنت حتسجن ولكن ستر ربنا خلصت بسبب اصدقائي وكيل نيابه و اتنين ظباط بس فعلا ساعتها من غير الطلقه دي كنا حنتعور او نتقتل و المشكله انها كانت في شارع زحمه و علي الرغم اني بدافع عن نفسي كان حيتعملي محضر مره تانيه بس مضربتش ده كان لسه حيفكر يثبتني و كانت الماسوره بين عنيه بس ده كان ستر ربنا ان لمحته بيمد ورايا و لحقت اسحب المسدس غير كده كنت اتغزيت و اول ما شافه اتصدم ثانيه كده كان حيقع و هو ببيجري , بس بجد السلاح كتير بينفع بس برده شيطانه شاطر و بيبقي اكتر لو مع واحد عصبي انا عن نفسي مش بشيله في المشاوير العاديه هو بس لو علي سكه او متأخر في مكان مش امان
__________________
الواحد لو كان مقضيها موفق في البيع و ربنا يبارك للبايع و المشتري كان زمانه مكتوب تحت اسمه الحاج صاحب المنتدي
hemi afifi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس