عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-08-24, 09:29 PM   #11
besho
صياد قديم
 
الصورة الرمزية besho
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91
besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

انا 13 سنه وبصتاد وانا بستخدم البندقيه من وانا عندي10 سنين
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس