رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني
كانوا بيعملوا معايا كدا وانا ادك بس مش حرام والكلام دا لا عشان ماتهورش واعور حد مثلا او كدا انما انا لسة من عشر دقائق استاذنت من بابا انى هشترى بندقية ...متهيالى الحل انك تصبر شوية او تقولة هجيبها واحطها فالبلد او كدا او تشوف حد بيعرف يتكلم كويس خالك او واحد صاحبه عشان يقنعه
|