رد: عماره الاشباح بالاسكندريه قصه واقعيه
اذا نظر الكلب فترة طويلة للجن يسكن الجن مكانه ولايستطيع الفرار واذا ادار الكلب نظره يهرب الجن مسرعا اما الذئب فاياكل الجن لانه يشتم رائحة الجن من على بعد اميااااااااااااااااال
بس ايه وجة نظر صاحب العقار انه يسيب العمارة كدة ويخسر فيها كل ده لان موقعها ممتااااااز جدا الموضوع ده وراه سر
ثم كمان الناس اللى راحت دى رايحة بغرض المبيت يوم ولا اتنين والرحيل اما الناس اللى كانت بتروح كانت بتروح بغرض شراء سكن فااظن فى الحالة دى الجن بيحمى مملكته من الدخلاء والله اعلم ولو الحكايية سهله كدة طب مايهدوها ويطلعو بعقار جديد والحياة تبقى ايزى
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
|