عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-09-11, 10:18 PM   #11
lody
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 70
معدل تقييم المستوى: 6
lody مستواه غير معروف
افتراضي رد: الاقي فين النورينكو np22 الي بمجرى ليزر،أرجو الافادة

شاكر ليك اخي الحبيب وانا الحمد لله مرخص لكن الطبنجة بالفعل قيمة جدا للاقتناء على حسب ما قيل لي وبانتظار ردود باقي الاعضاء والشكر موصول لك على مجهودك
lody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس