رد: مسافات الرمايه
اولا لاشكر بين الاخوة لان دية سمة كل الاعضاء من صغير الي الكبير
ثانيا الماتش هوة المسطح الماتش ودة رش مخصوص للرماية
ثالثا ممكن تطلع معانا وتجرب البندقية وتكسر الدنيا يا باشا
ولو عايز في مرة نقعد نضبط البندقية كلمني وانا تحت امر اي عضو في المنتدي
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف
|