اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدعبدالباقى
كان فية اخ هنا فى المنتدى عامل الطلقات بهذة الكيفية
هل حد جرب الطريقة دى وهل الرشة استحملت الضغط والحرارة ؟؟؟؟؟؟
طبعا الكلام دة بخصوص المسدس الساقية
لان لو نفعت حتبقى مؤثرة ورادعة من ناحية
ومن ناحية اخرى حتبقى امنة على الماسورة لانها رصاص
|
ابو حميد تمام وممتاز واكيد فعال
بس خليك فى ابو شفة علشان التانية هتحشر فى السقية
و بتوفيق