الموضوع
:
انا وبندقيتي العجيبة
عرض مشاركة واحدة
12-09-21, 12:53 AM
#
27
Karam
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المشاركات: 277
معدل تقييم المستوى:
12
رد: انا وبندقيتي العجيبة
الموضوع كده مقنع أكتر لأن أنا بعت لتوني و أدورد نفسه كذا أيميل و قالو أنهم بيبيعوا الأدجن في روسيا و الولايات المتحده فقط
في روسيا أدورد هو ألي بيبيعهم و في الولايات المتحده توني
Karam
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Karam
البحث عن كل مشاركات Karam