عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-09-21, 12:53 AM   #27
Karam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Karam
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المشاركات: 277
معدل تقييم المستوى: 12
Karam في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريق
افتراضي رد: انا وبندقيتي العجيبة

الموضوع كده مقنع أكتر لأن أنا بعت لتوني و أدورد نفسه كذا أيميل و قالو أنهم بيبيعوا الأدجن في روسيا و الولايات المتحده فقط

في روسيا أدورد هو ألي بيبيعهم و في الولايات المتحده توني
Karam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس