الموضوع
:
القناصة
عرض مشاركة واحدة
12-10-13, 12:37 AM
#
3
deeb_no_comment
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 365
معدل تقييم المستوى:
8
رد: القناصة
الله يخليك ياباشا على الرد الجميل
هما البنادق الامارتية اتنين tads ks-11 ودى الاحسن والفضل و مطورة و فى بندقية تانية اسمها
كاركال سنايبر و هى تعتبر من البنادق الجيدة ايضا و انشاء الله اعمل موضوع عنهم
deeb_no_comment
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى deeb_no_comment
البحث عن كل مشاركات deeb_no_comment