الموضوع: القناصة
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-10-13, 12:37 AM   #3
deeb_no_comment
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 365
معدل تقييم المستوى: 8
deeb_no_comment في بداية الطريقdeeb_no_comment في بداية الطريقdeeb_no_comment في بداية الطريقdeeb_no_comment في بداية الطريقdeeb_no_comment في بداية الطريقdeeb_no_comment في بداية الطريقdeeb_no_comment في بداية الطريق
افتراضي رد: القناصة

الله يخليك ياباشا على الرد الجميل
هما البنادق الامارتية اتنين tads ks-11 ودى الاحسن والفضل و مطورة و فى بندقية تانية اسمها
كاركال سنايبر و هى تعتبر من البنادق الجيدة ايضا و انشاء الله اعمل موضوع عنهم
deeb_no_comment غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس