رد: دعوة الى مجتمع الصفوة
يا جماعه ياريت الادارة تشيل العضو انجل من الاشراف والمنتدى كله عشان
نصب عليا ف 75 قرش وشتمني وقالي يا وحش
وانا معايا المستندات والسديهات
ولو متشلش انا هاكل شيبسي بالشطة وذنبي ف رقبتكوا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع ف وقته ويارب نلتزم كلنا بيه
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌ لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
|