اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
جزاك الله خيرا يا هاشم و تسلم ايدك .. هناك بالفعل موضوع مثبت في القسم اسمه دعوه للرقي يدعو لما طليته في هذا الموضوع
تقبل تحياتي
|
+++++++++++++++++1
فعلا استاذ حسن عامل نفس المضمون فموضوعه
ولكن مشكور يا هاشم
تحياتى